صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

اعزام کاروانهای دانشگاهي به عتبات عالیات تا بعد از امتحانات متوقف شد


 به دلیل آغاز امتحانات دانشگاهها در ایران اعزام کاروان دانشجویی عتبات عالیات متوقف و پس از شروع نیمسال دوم مجددا آغاز می شود. ...


با ورود آخرین کاروان دانشجویی عتبات عالیات، اعزام  این کاروانها از امروز ششم دیماه متوقف شد.

مسوول ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان در عراق روز سه شنبه به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی گفت: به دلیل آغاز امتحانات دانشگاهها در ایران این اعزام ها متوقف و پس از شروع نیمسال دوم مجددا آغاز می شود.

"یدالله حاجی علی اکبری" یادآور شد: در نیمسال اول قریب پنج هزار دانشجو از دانشگاههای ایران در قالب 125 کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی گفت: در این رابطه روزانه دو کاروان 40 نفره دانشجوئی وارد عراق شدند و روز سه شنبه نیز آخرین این کاروانها برای زیارت عتبات عالیات به عراق سفر کردند.

وی گفت: بازدید از خانه حضرت امام در نجف ، مدرسه شیخ انصاری محل تدریس حضرت امام، کتابخانه علامه امینی صاحب کتاب الغدیر، کتابخانه آیت الله حکیم و کاشف الغطا، کاخ صدام، آثار تاریخی بابل و ... از برنامه های دانشجویان زائر در نجف اشرف است.

حاجی اکبری افزود: در کربلا نیز علاوه بر زیارت اماکن مقدسه، بازدید از موزه حضرت نیز دربرنامه این ستاد قرار دارد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

مسوول ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان در عراق گفت: به زائران دانشجو یک وعده غذای حضرت امام حسین (ع) نیز داده می شود.



 
6 دی 1390 5:52 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.