صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

سازمان حج برای اعزام انفرادی به عتبات انعطاف بیشتری داشته باشد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: سازمان حج و زیارت باید انعطاف بیشتری داشته باشد و با برنامه ریزی مناسب افزون بر اعزام كاروان زیر پوشش خود شرایط لازم برای تردد انفرادی زوار را نیز فراهم كند. ...


به گزارش ایرنا، 'سید محمد حسینی' روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مرزی مهران گفت: با توجه به این كه شهرستان مرزی مهران از كانون های مهم تردد زوار به عتبات عالیات كشور عراق است باید شرایط مطلوب برای تردد انفرادی زایران ایرانی نیز در این مرز فراهم شود.
 
وی اضافه كرد: حج و زیارت نیز باید در این زمینه انعطاف بیشتری داشته باشد و با برنامه ریزی مناسب افزون بر اعزام كاروان زیر پوشش خود شرایط لازم برای تردد انفرادی زوار را نیز فراهم كند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست تاکید کرد: با توجه به تردد زایران عتبات عالیات و اسكان موقت آنها ایجاد مركز فرهنگی ویژه در این شهرستان ضروری است.

وی ادامه داد: راه اندازی این مركز نقش مهمی در توسعه فعالیتهای فرهنگی این شهرستان و خدمت رسانی مطلوب به زایران عتبات عالیات خواهد داشت.

وی ساخت فرودگاه را از نیازها و درخواستهای مهم مردم این شهرستان دانست و گفت: احداث فرودگاه در شهرستان مرزی مهران در نشست هیات دولت بررسی و پیگیری می شود.


 
10 دی 1390 10:42 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.