صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

15 دی ماه؛ زمان ثبت‌نام اساتيد سطوح عالی حوزه‌ جهت همكاری با بعثه

 

مدير جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از ثبت‌نام فرهيختگان حوزه‌های علميه برای مشاركت در برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری از 15 دی ماه خبر داد. ...


حجت‌الاسلام والمسلمين رجبعلی زمانی، مدير جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) اعلام كرد: طرحی با معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علميه، برای جذب اساتيد سطوح عالی حوزه برای همكاری با بعثه مقام معظم رهبری در حال اجرا است.

وی افزود: طی اطلاعيه‌ای منابع و شاخص‌های مورد نياز بعثه اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توان از 15 دی تا 25 دی ماه جاری با مراجعه به سامانه www.beseh-rohani.ir ثبت‌نام كنند.

حجت‌الاسلام زمانی افزود: اساتيد سطوح عالی و اساتيد مراكز تخصصی كه به تأييد معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان برسند می‌توانند از امتيازهای ويژه‌ای برای جذب در بعثه برخوردار شوند و بدون آزمون كتبی وارد مرحله مصاحبه برای جذب شوند.

وی زمان مصاحبه اين افراد را 10 خرداد تا 20 خرداد ماه سال آتی عنوان كرد و گفت: اين افراد با توجه به اينكه مدرس سطوح بالای حوزه هستند سريع‌تر جذب بعثه می‌شوند و به همين دليل آزمون كتبی از آنها به عمل نمی‌آيد و فقط مرحله مصاحبه اين افراد صورت می‌گيرد.


 
11 دی 1390 11:06 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.