صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در اردوی مشهد مقدس

حضور گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در اردوهای مشهد مقدس

همزمان با پایان نیمسال نخست تحصیلی 91-90 جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به اردوهای فرهنگی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
آن هنگام که آئینه دل در پس غبار روزمرگی صفای خویش از کف می دهد و آن گاه که جان های تشنه در عطش حضور در حریم امام عشق بی تاب انتظار می گردد، این زیارت امام رئوف است که سینه مالامال از عشق هر شیفته و ارادتمند این آستان را به خود می خواند.

حضور و زیارت در آستان کبریایی امامان عشق مأوای هر دم دانشگاهیانی است که طریق و مسلک خویش را حرکت در مسیر اولیای الهی نهاده اند.

زیارت نماد بیعت ماندگار، پیمان استوار و نیروبخش اندیشه های جاودانه است و اکنون در پایان نیمسال نخست تحصیلی یک بار دیگر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان عازم میقات یار شدند.

در این سفرها که با حضور بیش از هشتصد نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود، مشتاقان حریم ملکوتی امام رضا علیه السلام در قالب کاروان هایی از بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تشکل آرمان و شورای مسجد دانشگاه عازم این سفر روحانی می شوند.

همچنین بیش از صد تن از همیاران طرح فرهنگی آموزشی رفعت در قالب یک اردوی فرهنگی زیارتی عازم مشهد مقدس خواهند شد.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، برگزاری کلاس های آموزشی، حضور در جلسات سخنرانی، بازدید از اماکن فرهنگی زیارتی و برگزاری نشست های فرهنگی، سیاسی از جمله برنامه های جنبی این اردوها خواهد بود.

پیش از این نیز معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری اردوهای فرهنگی سیاحتی و زیارتی با هدف تجدید روحیه و افزایش نشاط، خودباوری و تعالی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داده بود.

 
28 دی 1390 4:09 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.