صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

انتخاب مسئول فرهنگی کاروان های عمره از دانشگاه ها

معاون وزیر علوم گفت:‌ بر اساس توافق با بعثه مقام معظم رهبری از این پس مسئولان فرهنگی کاروان های عمره از بین فعالان فرهنگی دانشگاه ها انتخاب می شوند.

 

دکترخواجه سروی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: بر این اساس دانشگاهیان که دارای سابقه فعالیت های فرهنگی، تجربه و تعهد لازم باشند به عنوان مسئولان فرهنگی کاروان های عمره معرفی خواهند شد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: این افراد باید دارای حداقل مدرک کارشناسی و25سال سن باشند.


وی گفت: فراخوان جذب مسئولان فرهنگی کاروان های عمره در پایگاه اینترنتی به نشانی www.zaaer.ir درج شده است و متقاضیان تا 7 بهمن فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی یاد شده برای ثبت نام اقدام کنند.


وی افزود: در پایان مهلت تعیین شده از بین افراد متقاضی، فعالان شایسته به بعثه مقام معظم رهبری معرفی می شوند تا به عنوان مسئول فرهنگی در عمره به سرزمین وحی اعزام شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این افراد وظیفه هماهنگی با بعثه مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی، اطلاع رسانی، تنظیم جلسات، برپایی ایستگاه های فرهنگی و همکاری با روحانیان کاروان ها را برعهده دارند.

 
2 بهمن 1390 0:28 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.