صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

1200 دانش آموز به عمره مفرده مشرف شدند

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور خبر داد:

1200 دانش آموز به عمره مفرده مشرف شدند

داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به جزئیات اعزام دانش آموزان به سفر عمره مفرده در سال تحصیلی 91ـ90 بیان کرد: 4 هزار و 320 دانش آموز در قالب 36 کاروان در این سفر معنوی حضور خواهند یافت که در حال حاضر تا تاریخ 26 بهمن 90 تعداد یک هزار و 200 نفر از این دانش آموزان به مدینه و مکه اعزام شده اند.

وی با اشاره به ورود نخستین کاروان دانش آموزی به مدینه منوره اظهار داشت: کاروان های استان گیلان و مازندران نخستین کاروان دانش آموزی کشور ایران بودند که با برگزاری مراسم استقبال توسط مسئولان بعثه مقام معظم رهبری وارد شهر رسول اکرم (ص) شدند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور ادامه داد: برنامه های متعددی از قبیل برپایی مراسم معنوی دعای کمیل و ندبه، زیارت دوره و ایجاد حلقه های قرآنی در مسجد النبی (ص) از کارهای فرهنگی ـ مذهبی است که توسط دانش آموزان استان های گلستان، مازندران، اردبیل، گیلان ،خوزستان و ایلام برگزار شده است.

روستایی با بیان اینکه گردهمایی رویش جوانه ها در مدینه برگزار شد، گفت: این مراسم روحانی با حضور 700 نفر از دانش آموزان، مربیان و عوامل کاروان های دانش آموزی در محل بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد.



 
1 اسفند 1390 2:20 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.