صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

مسئولان فرهنگی هتل‌ها چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی:مسئولین فرهنگی باید دارای انگیزه، اخلاص، تدبیر، حسن خلق باشند و تا دربرنامه‌ها نوآوری و خلاقیت متبلورشود. ...

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج ، در گردهم‌آیی مئسولین  فرهنگی  هتل‌ها در مدینه منوره حجت  الاسلام نجفی روحانی با تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی آنها گفت: کار فرهنگی مهم  و ظریف است و مسئول فرهنگی باید دارای انگیزه کافی،اخلاص، تدبیر، حسن خلق باشند که این موارد همان توصیه‌های ائمه‌ معصومین و منطبق بر آیات و روایات ماست.
وی به مسئولان فرهنگی هتل‌ها توصیه کرد ایده‌های نوین و خلاقیت را در امور فرهنگی سرلوحه کار خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام  والمسلین نجفی روحانی خاطرنشان کرد: در بین زائران، عزیزانی وجود دارند که دارای ایده‌ها و نگرش‌های جدیدی به فعالیت‌های فرهنگی هستند و لازم است از ایده‌های این افراد نهایت استفاده را بکنیم.
وی افزود: مدیران و روحانیون کاروان‌ها نیز تجربیات و نظرات گرانبهایی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی دارند که استفاده از این تجربیات ارتقاء بخش فعالیت‌های ما می تواند باشد.
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره با تاکید برتکریم زائرین و مردم داری افزود: زائران علاقمند به مشارکت در برنامه‌های مختلف فرهنگی هستند و استفاده از این مشارکت بسیار مفید است.

 
3 اسفند 1390 1:52 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.