صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

بیش از 28هزار نفر از دانشگاهیان برای سفر به سوریه ثبت نام کردند



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی وزارت علوم، مجيد خم پيچي با اعلام این خبر افزود :از تاریخ 11 خردادماه تا 31 خرداد 90 بیش از 10 هزار نفر برای اعزام به سفر سوریه و بیش از 18 هزار نفر برای اعزام سفر سوریه - لبنان ثبت نام کردند.
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه قرعه کشی این دوره روز گذشته بصورت متمرکز توسط معاون محترم فرهنگی انجام شد ، دانشگاهیان عزبز می توانند جهت اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت مربوطه مراجعه کنند ، همچنین به منتخبین از طریق پیامک اطلاع داده میشود.
خم پيچي با بیان این مطلب طی این دوره مجموعاً تعداد 36 کاروان به سفرسوریه، و سفر سوریه-لبنان اعزام می شوند افزود: سفر دانشگاهیان محترم از 22 تیر ماه تا 15 آبان ماه سال جاری بصورت هفتگی واز طریق ایستگاه پروازی تهران انجام خواهد شدکه در هر هفته یک کاروان به سوریه و یک کاروان به سوریه -لبنان اعزام می شوند.
ريس ستاد سفر هاي فرهنگي زيارتي دفتر  امور فرهنگی وزارت علوم به درصد انتخاب متقاضیان در قرعه کشی اشاره کرد و گفت: 40 درصد ازمنتخبین را اساتید با خانواده،30درصد کارکنان با خانواده، 20درصد دانشجویان متاهل (2نفره) و 10 درصد دانشجویان مجرد با خانواده تشکیل می دهند.
وی در پایان یادآورشد: منتخبین می توانند بخشی از هزینه سفر را به مبلغ 3 میلیون ریال از بانک ملت تسهیلات قرض الحسنه دریافت نمایند،همچنین دانشجویان می توانند علاوه بر تسهیلات بانک ملت مبلغ 4 میلیون ریال نیز از عتبات عالیات صندوق رفاه دانشجویان استفاده نمایند.
 
11 آبان 1390 8:55 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.