صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

سفر هشت هزار ايراني به عتبات در نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام مهدی شهسواری گفت: بر این اساس، از ۲۵ اسفند ماه امسال تا دهم فروردین ماه سال آینده، هشت هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت همچنین از افزایش پروازهای هوایی عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز سال آینده خبر داد و گفت: اكنون در هر هفته، ۲۸ پرواز هوایی به مقصد نجف اشرف صورت می گیرد كه در تعطیلات نوروز به بیش از ۳۰ پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.

شهسواری همچنین درباره تامین امنیت جانی زائران ایرانی عتبات عالیات بویژه در ایام تعطیلات نوروز گفت: سازمان حج و زیارت مانند ادوار گذشته در مناسبت های خاص، هماهنگی های لازم برای تامین امنیت جانی زائران ایرانی را با مقامات عراقی انجام می دهد و امسال نیز رایزنی ها و مذاكرات لازم در این باره صورت گرفته است.

مدیر كل بین الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت با یادآوری اینكه ۳۰۰ هزار نفر متقاضی اعزام به دوره جدید عتبات عالیات هستند، افزود: عملیات اعزام زائران ایرانی در دوره جدید، از ۱۹ اسفند ماه امسال آغاز و تا یازدهم خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

 
8 اسفند 1390 5:32 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.