صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

تمديد ثبت نام مرحله دوم سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت : مهلت ثبت‌نام اولیه در دوره دوم سفر فرهنگی ــ زیارتی مشهد مقدس تا 20 اسفند‌ماه سال جاری، تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی وزارت علوم دکتر جلیل دارا، با اعلام این خبر افزود : ثبت نام اولیه دوره دوم سفر فرهنگی زیارتی مشهد مقدس از تاریخ24/11/90 آغاز و تا تاریخ 6/12/90 ادامه داشت که با پیگیری های صورت گرفته و با افزایش ظرفیت اعزام این ثبت نام تا تاریخ 20/12/90 تمدید شد.
وی به بازه زمانی مرحله دوره دوم سفر مشهد مقدس اشاره کرد و گفت : افرادی که تا ششم اسفندماه، برای دوره دوم سفر فرهنگی ــ زیارتی مشهد مقدس ثبت‌نام کرده‌اند از 28 اسفندماه جاری تا 11 فروردین‌ماه سال آینده، به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

دارا تعداد افراد ثبت‌نام‌شده در این دوره را چهار هزار و 500 نفر دانست و اظهار کرد: افرادی که از ششم تا 20 اسفندماه جاری نیز برای اعزام به مشهد ثبت‌‌نام می‌کنند از 11 فروردین‌ماه سال آینده، تا اواخر خرداد‌ماه سال آینده، به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.
مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم در خصوص انصراف افراد از این سفر تصریح کرد: در صورت عدم ثبت نام نهایی و عدم واریزهزینه اولیه نیازی به اعلام انصراف نیست اما در صورتی که افراد بعد از واریز هزینه سفر و حداکثر تا 17روز قبل از تاریخ سفر انصراف دهند، هزینه واریزی بدون کسر هیچ هزینه ای عودت خواهد شد.


وی در پایان یادآور شد: تمامی منتخبان در قرعه‌کشی مرحله اول دوره دوم سفر فرهنگی ــ زیارتی مشهد مقدس باید جهت‌ ثبت‌نام نهایی خود و همراهان به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد زیارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه و ثبت‌نام و اعزام خود را در تاریخ‌های انتخابی تکمیل و تأیید کنند.

یادآوری می‌شود، کلیه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌توانند به صورت خانوادگی دراین سفرهای زیارتی ثبت‌نام کنند.

     اعلام نتايج و ثبت نام نهايي دوره دوم سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس


      تمديد ثبت نام اوليه دوره دوم سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس




 
14 اسفند 1390 1:19 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.