صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

زمان اعزام مرحله دوم عمره مفرده اعلام شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، پیرو اطلاعیه های قبلی سازمان در خصوص نحوه ثبت نام و تشرف به عمره و اعلام گروه های مرحله اول اعزام (11/11/1390 لغایت 26/02/91)، بدینوسیله کلیه دارندگان اولویت های 1 تا250 از ثبت نام عمومی سال 1387 بانک ملت که تاکنون در گروههای مرحله اول اقدام به رزرو جا و ثبت نام مربوطه ننموده اند، میتوانند در یکی از گروههای مرحله دوم (از 27/02/1391 لغایت 29/04/1391) رزروجا وثبت نام نمایند.

متقاضیان به منظور اطلاع از اولویت های تشرف می توانند با مراجعه به وب سایت بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir و یا با مراجعه به یکی از شعب آن بانک و یا تماس با شماره تلفن 1556(مرکز ارتباطات مردمی بانک ملت) و یا ارسال شماره ثبت نام خود(مندرج در کارت ثبت نام) به مرکز پیام بانک ملت به شماره 200034 (از طریق پیامک)از اولویت تشرف خود مطلع گردند.

تذکر مهم: با توجه به فراخوان های مکرر سازمان طی سنوات گذشته، از کلیه دارندگان قبوض عمره بانک ملی، مربوط به ثبت نام های سنوات1363 ،1376و1382 تا 1386 و عدم تشرف آنان، در سال جاری برای آخرین بار از دارندگان اینگونه قبوض دعوت بعمل می آید بدیهی است عدم مراجعه و ثبت نام آنان در عمره جاری به منزله انصراف از سفر عمره می باشد.

تاریخ پذیرش مشمولین تشرف:


1-اسامی و آدرس دفاتر زیارتی مجاز به همراه تاریخ پرواز،گروه قیمتی و هزینه آن و سایر اطلاعات لازم در هر استان توسط دفاتر حج و زیارت استان در روزهای چهارشنبه 17/12/90 و پنج شنبه 18/12/90 از طریق جراید کثیرالانتشار محلی به همراه نحوی پذیرش از متقاضیان و تاریخ شروع ثبت نام در دفاتر زیارتی به اطلاع خواهد رسید.


2-تاقبل از اعلام رسمی اسامی دفاتر زیارتی در جراید استان ، هیچ یک از دفاتر مذکورمجاز به پذیرش متقاضیان و اخذ مدارک از آنان تحت عناوین رزرو، لیست انتظار و... در این گروهها نبوده و ثبت نام فقط در روز و ساعت اعلام شده از سوی دفتر حج و زیارت استانها با حضور ناظرین مربوط انجام خواهد شد.


لازم به ذکر است چنانچه در مهلت مقرر(برابر اطلاعیه استانی دفاتر حج و زیارت) واجدین شرایط فراخوان شده برای ثبت نام و تکمیل ظرفیت های پروازی اقدام ننمایند، سازمان حج و زیارت با دعوت از اولویت های بعدی نسبت به تکمیل ظرفیت گروه ها اقدام خواهد نمود.ازاینرو از هم اکنون توصیه میگردد که متقاضیان ظرف مهلتی که تعیین میگردد به کارگزاران مجاز در سطح استان/شهرستان مربوط مراجعه ونسبت به ثبت نام در گروه وتاریخ موردنظرشان اقدام نمایند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، تشرف معمترین در هر زمان منوط به صدور بموقع روادید از سوی سفارت کشور عربستان سعودی در ایران و تایید جداول پروازی می باشد
 
15 اسفند 1390 4:03 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.