صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

برگزاري جلسات مصاحبه جهت انتخاب مسئولین فرهنگی کاروان های عمره

دکتر دارا خبر داد: انجام مصاحبه از 1700 دانشگاهی متقاضی ، جهت انتخاب مسئولین فرهنگی کاروان های عمره

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم گفت: مصاحبه جهت انتخاب مسئولین فرهنگی کاروان های عمره ، از بین بیش از 1700 نفر از دانشگاهیان متقاضی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی وزارت علوم ، دکتر جلیل دارا با بیان این خبر افزود: این مصاحبه ها از 13 اسفند ماه سال جاری در 10 دانشگاه کشور آغاز شده است و در برخی دانشگاه ها نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: پیرو هماهنگی به عمل آمده با بعثه مقام معظم رهبری در خصوص ثبت نام ، گزینش و جذب افراد دانشگاهی به عنوان مسئولین فرهنگی کاروان های عمره، ثبت نام متقاضیان از اوایل بهمن ماه از طریق سایت ستاد زیارت دفتر امور فرهنگی صورت گرفت و طی آن بیش از 1700 نفر از دانشگاهیان آمادگی خود را اعلام نمودند.

دکتر دارا تصریح کرد: با توجه به کثرت ثبت نام کنندگان و پراکندگی آن ها در استان های مختلف 10 مرکز جهت برگزاری مصاحبه مشخص و آن دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر در منتطقه، به عنوان این امر در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم به شرایط لازم در گزینش افراد اشاره کرد و افزود: افرادی که ثبت نام کرده اند بایستی سابقه فعالیت در حوزه های مختلف فرهنگی را دارا بوده و از تسلط کافی در این خصوص بهره مند باشند؛ علاوه براین لازم است این افراد از اطلاعات کافی در خصوص اعتقادات دینی ، احکام شرعی و تاریخ اسلام نیز برخوردار باشند.


 
23 اسفند 1390 8:30 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.