صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

ثبت‌نام از دانشجویان حافظ كل قرآن كریم برای حضور در سفر معنوی عمره دانشجویی

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین افتخاریان مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها با اعلان این خبر افزود: پیرو تأكیدات اخیر مقام معظم رهبری بر ضرورت فرهنگ‌سازی و گسترش سنت گرانقدر حفظ قرآن كریم، شورای سیاست‌گذاری عمره و عتبات دانشگاهیان به پیشنهاد معاونت فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مقرر كرد ظرفیت یك كاروان عمره دانشجویی به حافظان كل قرآن كریم كه مشغول به تحصیل در دانشگاه‌ها هستند اختصاص یابد.

وی افزود: با توجه به فرصت كمی كه برای شناسایی و معرفی حافظان در اختیار داریم، حافظانی كه دارای مدرك تخصصی حفظ قرآن از سازمان دارالقرآن الكریم بوده و یا در آزمون حافظان قرآن سازمان سنجش كه توسط سازمان محترم اوقاف برگزار می‌شود و نیز نفرات اول تا سوم مسابقات، اوقاف و جشنواره ملی قرآن دانشجویان حداكثر تا تاریخ 13 آبان‌ماه به سایت www.quran.nahad.ir مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

لازم به ذكر است این ثبت‌نام، تنها برای اولویت تشرف بوده و هزینه عمره بر عهده افراد می‌باشد. همچنین اعزام دانشجویان تابع مقررات كلی سازمان حج و زیارت و ستاد عمره بوده و عزیزان دانشجو باید تا پایان سال تحصیلی 90 اشتغال به تحصیل داشته باشند.

رئیس اداره طرحهای ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها اظهار امیدواری كرد تا با تثبیت و افزایش این سهمیه در سال‌های آتی ضمن ایجاد یك مشوق موثر برای گسترش حفظ قرآن در دانشگاهها، یكی از آرزوهای حافظان قرآن كریم، كه تشرف به سرزمین وحی باشد محقق گردد.
 
12 آبان 1390 6:49 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.