صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

2هزار دانشجو طی تعطيلات نوروز زائر عتبات‌عاليات می‌شوند

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا فقيهی، رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، با اعلام خبر استقبال بسيار گسترده دانشجويان برای اعزام به عتبات عاليات در تعطيلات عيد نوروز گفت: تعداد تقاضای سفر به عتبات عاليات بسيار زياد بود و ما نتوانستيم پاسخ‌گوی همه اين تقاضاها باشيم.
وی در مورد دلايل اين مسئله گفت: امكانات كشور عراق محدود است و با توجه به ظرفيت هتل‌هايی كه ما برای دانشجويان در نظر گرفتيم نمی‌توانستيم همه دانشجويان متقاضی را اعزام كنيم به همين دليل در تعطيلات نوروز سال آينده حدود 2هزار نفر دانشجو از دانشگاه‌های كشور عازم عتبات عاليات می‌شوند.
وی با اشاره به عمره دانشگاهيان نيز با اشاره به اينكه اكنون اساتيد كشورمان در عمره مفرده به سر می‌برند، گفت: 25 فروردين آخرين گروه اساتيد و اولين گروه دانشجويان مجرد وارد عربستان می‌شوند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشور در مورد قيمت نهايی كه برای عمره اساتيد و دانشجويان در نظر گرفته شده است نيز اعلام كرد: قيمت عمره دانشجويان مجرد يك ميليون و 36 هزار تومان، متأهلان يك ميليون و 70 هزار تومان و از آنجا كه درجه هتل اساتيد بالاتر است، قيمت عمره اساتيد كمی بالاتر از دانشجويان است.
وی با تأكيد بر اينكه قيمت عمره دانشگاهيان كمتر از عمره عادی است، گفت: قيمت عمره اساتيد حدود 30 هزار تومان و دانشجويان حدود 100 هزار تومان از عمره عادی ارزانتر است.

 

 
24 اسفند 1390 6:26 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.