صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

17 فروردين، آغاز ثبت نام حج تمتع

 سازمان حج و زیارت در اطلاعيه جديدي اعلام كرد، پیرو اطلاعیه قبلی سازمان در خصوص ثبت نام در کاروانهای حج تمتع سال 91 با توجه به ظرفیت های نهایی شده اولویت ثبت نام در این مرحله با دارندگان اسناد بانک ملی تا تاریخ 20/5/84 است.

بدیهی است در مراحل بعدی ثبت نام دارندگان اسناد تا تاریخ 10/6/84 به ترتیب فراخوان خواهند شد.

لازم به ذكر است، علی‌اکبر غیرتی چندي پيش در اين خصوص گفت: افرادی که در سالهای ۱۳۶۰ ،۱۳۶۳ ،۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ برای حج تمتع در بانک ثبت نام کرده‌اند باید پیش از ثبت نام در کاروانهای انتخابی، برای تبدیل سند خود به ۱۰ میلیون ریال نیز اقدام کنند.

به گفته وی ، در تمتع سال ۹۱ افرادی می توانند در کاروانها ثبت نام کنند که دارای فیش بانک ملی تا دهم شهریور ۱۳۸۴ باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: برای ثبت نام در کاروان‌ها، ۱۰ روز مهلت درنظر گرفته شده و چنانچه در زمان تعیین‌شده برای مراجعه‌ افراد به کاروان‌های مربوط، ظرفیت کاروان‌های استان تکمیل نشود، این سازمان از اولویت‌های بعدی دعوت می‌کند.

وی تاکید کرد: اسامی، نشانی و تلفن مدیران منتخب کاروان‌های حج در روزهای ۱۶ و ۱۷ فروردین‌ماه از طریق جراید محلی منتشر می‌شود. زمان پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف در کاروان‌ها برای تمام استان‌ها به‌جز تهران، قم و البرز روز ۱۷ فروردین‌ماه و در استانهای تهران، قم و البرز ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۱ است.

غیرتی در مورد ثبت نامهای غیر حضوری زائران در کاروانها نیز افزود: ۵۰ درصد از ظرفیت هر کاروان به ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی اختصاص داده شده است و متقاضیان می‌توانند از تاریخ اعلام‌شده برای ثبت نام به سایت haj۹۱.haj.ir مراجعه کنند.

گفتنی است این انتخاب کاروان برای افرادی است که قبلا در بانک سپرده گذاری کرده اند و سازمان حج و زیارت فعلا ثبت نام جدید برای حج تمتع ندارد.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا را کلیک کنید.

 
15 فروردین 1391 6:17 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.