صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

فعالیت آزمایشی خبرگزاری "عتبات" آغاز شد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از فارس، علی سهیلی مدیرعامل خبرگزاری "عتبات" اظهار داشت: امروزه برخی خبرگزاریها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به صورت پراکنده به تحولات حوزه عتبات عالیات می‌پردازند اما تمرکز در موضوعات و فعالیت تخصصی از مهمترین نیازها در اطلاع رسانی در این عرصه است.
 
وی افزود: پس از سالها فعالیت در حوزه عتبات عالیات، خلع اطلاع‌رسانی مطلوب در این باره و نیاز به تأسیس خبرگزاری تخصصی پیش از پیش احساس شد و لذا با همفکری و تلاش جمعی از صاحبنظران و حمایت ویژه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط تأسیس خبرگزاری عتبات فراهم شد.
 
مدیرعامل خبرگزاری "عتبات" با اعلام خبر آغاز فعالیت آزمایشی این خبرگزاری در سال جدید و همزمان با ایام فاطمیه، گفت: این خبرگزاری تمرکز اطلاع رسانی در حوزه عتبات عالیات و بقاع متبرکه در سراسر جهان اسلام را مدنظر قرار داده است.
 
سهیلی افزود: تلاش ما این است که با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود به ویژه خبرنگاران افتخاری در داخل و خارج، از قابلیت‌های جامعه دانشگاهی کشور و جهان اسلام نیز حداکثر بهره‌برداری را در راستای اطلاع رسانی از تحولات حوزه عتبات عالیات داشته باشیم.
 
وی بر همین اساس متذکر شد: خبرگزاری "عتبات" تعامل با دستگاه‌های ذیربط و انتقال سریع و دقیق اخبار مرتبط را سرلوحه کار قرار داده و امید است با ارائه مطالب مفید و سربست در ارتقاء سطح آگاهی و شناخت جامعه، همواره در مسیر حق و حقیقت گام برداریم.
 
لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت خبرگزاری "عتبات" با آدرس www.atabatnews.com  از آخرین اخبار مربوط به عتبات عالیات و بقاع متبرکه مطلع شوند.
 
30 فروردین 1391 11:16 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.