صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

همايش «نسیم دلنواز سرزمین وحی» ویژه دانشجویان

همايش «نسیم دلنواز سرزمین وحی» ویژه دانشجویان دانشگاه هاي كشور در مدینه منوره برگزار شد.
این گردهمایی كه امروز در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره  برگزار شد بيش از 1400نفر ازدانشجویان از9کاروان از سراسر كشور حضور داشتند.
در ابتداي اين برنامه پس ازتلاوت آیاتی از کلام الله مجید، نماینده ستاد عمره دانشگاهیان ضمن خير مقدم به دانشجويان اين همايش را بسيار مهم خواند و از دانشجويان خواست از فرصت بوجود آمده در اين سرزمين معنوي به خوبي بهره بگيرند.
مسئول بعثه مدینه منوره در این  همایش بر فرصت شناسی و فر صت  سازی تاکید   كرد و دانشجویان را جوانانی پرشور با صفار، فهیم، ولایتمدار و سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند.
حجت الاسلام نجفی روحانی با اشاره به اندیشه قرآنی در خصوص مسیر ربانی  گفت: نسیم دلنواز سر زمین وحی  به انسان حال وهوای دیگری می دهد قدر آن را بدانید.
وی با يادآوري شرایط  خاص زمانی و مکانی  اظهار داشت:  مناطره علمی در مباحث اعتقادی و کلامی بسیارخوب است  و از آن استقبال می شود به شرط آن که شرایط  متعارف آن مانند امنیت و مکان مناسب، وجود عالمان و کارشناسان  طرفین صورت پذیرد؛
چون مناظره غیر از مخاطره  است.مسئول بعثه مقام معظم رهبري در مدینه منوره با تاکید بر رعایت بایدها و نبایدهای سفر و مقررات کشور میزبان اظهار داشت: بیداری اسلامی  همان اندیشه سیاسی  مکتب اهل بیت(ع) است که درحال گسترش و اوج گیری است و استکبار از آن  عصبانی است.در ادامه همایش مدینه شناسی مصور توسط آقای مجتبی نجفی روحانی برای دانشجویان اجرا شد که مورد استقبال گرم آنان قرار گرفت، برنامه با مداحی آقای حاج غلام  پایان پذیرفت.
 
30 فروردین 1391 4:11 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.