صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

آغاز ثبت نام دوره سوم سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم گفت:ثبت نام اوليه دوره سوم مشهد مقدس ویژه دانشگاهیان (اساتید، کارمندان و دانشجویان به همراه خانواده) از روز دوشنبه مورخ 11/02/91آغاز و تا 21/02/91 از طریق سايت ستاد زيارت به نشانی zaaer.ir انجام خواهد شد.

دکتر دارا افزود: از متقاضیان در مورخ 22/02/91 قرعه کشی بعمل آمده و گروه بندی خواهند شد و نتیجه از طریق همین سامانه و ارسال پیام کوتاه به اطلاع سرگروه می رسد.

دراين مرحله دانشگاهیان از اواخر اردیبهشت ماه تا نیمه دوم آبان ماه سال جاری اعزام خواهند شد. قابل ذکر است با متقاضيان اردیبهشت ماه بلافاصله بعد از ثبت نام تماس گرفته شده و بدون قرعه کشی اعزام خواهند شد.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان کرد: دانشگاهیان محترم می توانند به صورت گروهی 1 تا 8 نفره شامل:اساتيد و خانواده ،كاركنان و خانواده،دانشجويان متاهل با همسر، دانشجويان مجرد با خانواده ثبت نام نمايند فقط اقوام درجه یک شخص دانشگاهی (همسر، فرزند، پدر ومادر،همسر، برادر، خواهر) و یا شخص دانشگاهی دیگر می توانند بعنوان همراه در گروه ثبت نامی ایشان باشند.

دکتر دارا تصریح کرد: هر شخص دانشگاهی می بایست حداقل یک تاریخ و حداکثر 3 تاریخ متفاوت برای اولویت اعزام خود تعیین نماید.مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم اضافه کرد: در اين مرحله تهیه بليط رفت و برگشت و هزینه آن از شهر مبدا تا مشهد مقدس برعهده زائران می باشد.

چگونگی تهیه بلیط (هواپیما، قطار یا اتوبوس) بعد از قرعه کشی اطلاع رسانی می گردد.خدمات اعزام دانشگاهيان به مشهد مقدس، از لحظه ورود زائرين به هتل و در طي اقامت 3 شب برنامه ريزي و اجرا مي گردد.

اقامت دانشگاهیان در مشهد مقدس به صورت متمرکز خواهد بود و  برنامه‌هایی از قبیل زیارت دسته جمعی حرم مطهر امام رضا (ع)، معرفی اماکن اطراف حرم، بازدید از کتابخانه وموزه آستان قدس رضوی،  و برگزاری مسابقات فرهنگی در طول سه شب اقامت دانشگاهیان و خانواده‌هایشان اجرا خواهد شد.

 

جهت ثبت نام كليك كنيد

 
11 اردیبهشت 1391 11:00 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.