صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

تمدید ثبت نام دانشگاهیان برای لبنان و مالزی/ثبت نام 12هزارنفر

غلامرضا خواجه سروی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: ثبت نام سفر فرهنگی دانشگاهیان به لبنان و مالزی از روز چهارم اردیبهشت ماه آغاز شد و با اینكه قرار بود در تاریخ 14 اردیبهشت ماه به پایان برسد به دلیل تقاضای علاقه مندان به مدت چهار روز تمدید شد.

وی افزود: اعضای جامعه دانشگاهی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه اینترنتی به سامانه الرحیل به نشانی www.alrahil.ir پس از مطالعه دقیق روش نامه ، درصورت تمایل برای تكمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اقدام كنند.

به گفته خواجه سروی، اعضای هیات علمی دانشگاه ها در اولویت اعزام به سفر فرهنگی لبنان و مالزی هستند و پس از آن گروه های دانشجویی و كاركنان دانشگاه ها قرار می گیرند.

وی زمان آغاز قرعه كشی اعزام های لبنان و مالزی دانشگاهیان را روز سه شنبه، 19 اردیبهشت ماه اعلام كرد و گفت:‌ اعزام ها از هفته اول خردادماه آغاز می شود و هر هفته یك كاروان 80 تا 120 نفره از ایستگاه پروازی تهران به لبنان و یك كاروان به مالزی اعزام خواهند شد.

خواجه سروی با یادآوری اینكه تسهیلات 400 هزار تومانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ویژه سفرهای زیارتی خارجی است، گفت: این تسهیلات به سفرهای عمره، عتبات و سوریه تعلق می گیرد و شامل اعزام به كشورهای لبان و مالزی نمی شود از همین رو رایزنی هایی با برخی بانك های عامل و موسسات مالی اعتباری آغاز كردیم تا بتوانیم بخشی از هزینه های این سفر فرهنگی را به صورت وام برای دانشگاهیان تامین كنیم.

وی هزینه سفر دانشگاهیان به لبنان را حدود 800 هزار تومان ذكر كرد و گفت: هزینه سفر به مالزی نیز به صورت ارزی و ریالی است و از همین رو به روز محاسبه خواهد شد.

اعزام دانشگاهیان به مالزی و لبنان كه برای اولین بار در برنامه اعزام های فرهنگی وزارت علوم قرار گرفته است تا نیمه دوم آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت.



 
 

 
14 اردیبهشت 1391 0:55 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.