صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

نتايج قرعه كشي سفر لبنان و مالزي ويژه دانشگاهيان

'غلامرضا خواجه سروی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی سفر دانشگاهی به مالزی و لبنان از چهارم تا نوزدهم اردیبهشت ماه صورت گرفت كه در این فاصله زمانی، 14 هزار نفر از دانشگاهیان ثبت نام اولیه خود برای اعزام به این دو كشور را انجام دادن.به گفته وی، تعداد شش هزار و 500 مورد از این ثبت نام ها برای اعزام به لبنان و هفت هزار و 500 مورد برای سفر به مالزی بوده است.
وی افزود: پس از قرعه كشی اینترنتی، تعداد دو هزار نفر از ثبت نام كنندگان برای اعزام به كشورهای مالزی و لبنان انتخاب شدند كه اسامی آنها بر روی سامانه الرحیل به نشانی www.alrahil.ir قرار گرفته است.
خواجه سروی خاطرنشان كرد: ثبت نام كنندگان می توانند برای اطلاع از نتیجه قرعه كشی به سامانه اینترنتی الرحیل وارد شده و پس از وارد كردن شماره ملی سرگروه در لینك مشخص شده از وضعیت قرعه كشی مطلع شوند، ضمن اینكه از امروز نیز از طریق پیام كوتاه به منتخبین قرعه كشی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی تصریح كرد در اولین مرحله قرعه كشی، اعضای هیات علمی دانشگاه ها در اولویت سفر فرهنگی به لبنان و مالزی قرار داشتند و در مراحل بعدی نیز گروه های دانشجویی و كاركنان دانشگاه ها به این سفر اعزام خواهند شد.
معاون وزیرعلوم زمان آغاز اعزام دانشگاهیان به سفر فرهنگی لبنان و مالزی را از اوایل خردادماه ذكر كرد و گفت: هر هفته يك گروه  از طریق مرزهای هوایی به هریك از این دو سفر دانشگاهی اعزام خواهند شد.
 
 www.alrahil.ir
 
20 اردیبهشت 1391 4:21 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.