صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

کار فرهنگی برای زائران عمره گزار،بايدجهادی باشد

نماینده بعثه در مدینه منوره کار فرهنگی را عرصه ای بی انتها دانست و گفت:افرادی که کار و فعالیت های فرهنگی دارند، نباید هرگز احساس خستگی و درماندگی کنند. وبايد كاري جهادي كاركنند.

 نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره به مسئولین و رابطان فرهنگی هتل های محل اقامت زائران ایرانی عمره گزار گفت :  کار فرهنگی برای زائران عمره گزار ، بايد به نحو جهادی باشد

 حجت الاسلام و المسلمین "نجف نجفی روحانی"  درجلسه  روز یکشنبه  مديران ثابت و مسئولين و رابطين فرهنگي صورت گرفت ، کار فرهنگی را عرصه ای بی انتها دانست و گفت:افرادی که کار و فعالیت های فرهنگی دارند، نباید هرگز احساس خستگی و درماندگی کنند. وبايد كاري جهادي كاركنند نه اداري،خستگی در کار فرهنگی یعنی پیروزی  دشمن.

وی گفت: عمره و حج یک جریان مستمر فرهنگی از ابتدای خلقت تا انتهای آن خواهد بود. حج و عمره از سازنده ترین فرصت ها برای ساختن و ساخته شدن انسان است.

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی از مسئولین و رابطان فرهنگی خواست تا کار خود را برای بررسی میزان قرار داشتن در مسیر موفقیت ، پیوسته مورد سنجش و ارزیابی قراردهند.

 وی گفت: اگر کار فرهنگی مناسبی برای زائر در دوره تشرف او صورت نگیرد ، خستگی روحی در او باقی می ماند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از مسئولین و رابطان فرهنگی خواست تا شورای فرهنگی هتل ها را به طور منظم و پیوسته تشکیل دهند و فعالانه به رتق و فتق امور فرهنگی زائران بپردازند.

 وی تاکید کرد:فعالیت رابطان و مسئولین فرهنگی پیوسته و به صورت علمی مورد سنجش و بازرسی قرار می گیرد .

 دراین جلسه همچنین به خانم های زائر ایرانی توصیه شد مانند همیشه در تشرف های خود چادر مشکی که نشانه ای از ایران و فرهنگ اسلامی آن و در عین حال حجابی برتر دانسته می شود ، برسر داشته باشند.


 
5 تیر 1391 11:24 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.