صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

اعزام دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان به مشهد مقدس

هفتصد نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

همزمان با پایان سال تحصیلی 91-90 و در نخستین روزهای فصل تابستان، هفتصد نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه صنعتی اصفهان در قالب گروه های دانشجویی به اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

آن هنگام که آئینه دل در پس غبار روزمرگی صفای خویش از کف می دهد و آن گاه که جان های تشنه در عطش حضور در حریم امام عشق بی تاب انتظار می گردد، این زیارت امام رئوف است که سینه مالامال از عشق هر شیفته و ارادتمند این آستان را به خود می خواند.

حضور و زیارت در آستان کبریایی امامان عشق مأوای هر دم دانشگاهیانی است که طریق و مسلک خویش را حرکت در مسیر اولیای الهی نهاده اند.

در این اردوی پنج روزه که به همّت بسیج دانشجویی، جهاد علمی دانشجویان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و شورای مسجد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، شرکت کنندگان علاوه بر زیارت امام مهربانی ها امام رضا علیه السلام، از برنامه های فرهنگی همچون کلاس های آموزشی، حضور در جلسات سخنرانی، بازدید از اماکن فرهنگی زیارتی و برگزاری نشست های فرهنگی بهره مند شدند.

گفتنی است اردوهای زیارتی مشهد مقدس، از جمله برنامه های فرهنگی است که همه ساله، در پایان سال تحصیلی و با هدف ایجاد شور و نشاط معنوی و تجدید روحیه برای دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
 
14 تیر 1391 10:23 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.