صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

سفر علمی فرهنگي اساتید دانشکده صدا و سیما قم به لبنان

مدیران و اعضا هیئت علمی دانشکده صدا و سیما قم  از مراکز فرهنگی و رسانه ای لبنان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده صدا و سیما قم این سفر که با همراهی دکتر اکبری ریاست دانشکده و اعضا هیئت علمی صورت پذیرفت مدیران دانشکده از مراکز علمی، فرهنگی و رسانه ای دیدار کردند. از برنامه های این سفر بازدید از مرکز الاتحاد للتدریب الاعلامی لبنان(U.C.M.T) بود که آشنایی با بخش های مختلف اتحادیه و شیوه های برنامه سازی در آن مرکز بخشی از برنامه را شامل می شد.

بازدید از شبکه تلویزیونی المنار از دیگر برنامه های این سفر بود که مدیران دانشکده با فعالیت های این شبکه تلویزیونی ماهواره ای آشنا شدند و راهکارهای همکاری و تعامل مشترک با آن شبکه و استفاده از ظرفیت های دانشکده صدا و سیما قم را با آقای احمد قصیر مدیر شبکه المنار در میان گذاشتند.

گروه اعزامی به لبنان از مرکز آموزش های هنری لبنان که شباهت به حوزه هنری در ایران دارد دیدن نمودند،این مرکز عهده دار آموزش عموم علاقه مندان به هنر و معرفی هر چه بیشتر مقاومت اسلامی در لبنان است. مدیران دانشکده با حضور در این مرکز، با بخش های آموزشی آن مرکز آشنا شدند.

بازدید از موزه ملیتا که بازسازی فرهنگ مقاومت اسلامی و بازنمایی عملیات های نظامی حزب ا... است از بخش های جذاب این سفر 3 روزه بود

ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز از جمله برنامه های این گروه بود که با ارائه گزارش سفیر محترم از جنگ 33 روزه و بیان خاطرات آن دوره همراه بود، دکتر رکن آبادی به اسرار نهفته مقاومت و علل پیروزی حزب ا... در لبنان اشاره کرده و چهره ذلیل رژیم صهیونیستی را در برابر سربازان حزب الله ترسیم کرد.

از دیگر برنامه های این سفر زیارت خوله بنت الحسین(ع)، حضرت شیث نبی (ع) و یادمان شهداء حزب الله و شهید سید عباس موسوی و بازدید از آثار باستانی  شهر بعلبک بود.

 
25 تیر 1391 3:21 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.