صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

ثبت نام اولیه دانشگاهيان برای عتبات عاليات


با پايان يافتن عمليات اعزام دانشگاهيان به عمره، ثبت نام دانشگاهيان براي اعزام به كربلاي معلي،نجف اشرف،كاظمين و سامرا آغاز مي شود.

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از شهریور ماه خبر داد و گفت: ثبت نام دانشجویان برای اعزام به عتبات از 4 مرداد ماه آغاز و تا 12 مرداد ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد:دانشگاهیان می توانند در گروههای پسران مجرد،زوج های دانشجو،اساتید، کارمندان دانشگاهها و دختران دانشجو با یکی از محارم برای اعزام به عتبات ثبت نام نمایند.
فقیهی گفت:در این دوره حدود 8 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب 210 کاروان راهی عتبات عالیات می شوند.
وی خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشجویی حدود 590 هزار تومان برآورد شده است و با انعقاد تفاهم نامه با بانک  قرض الحسنه مهر، دانشجویان با سپرده گزاری اولیه به مبلغ دويست هزار تومان می توانند از وام ششصد هزار توماني برای این سفر بهره مند شوند.
حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت:از برنامه های ویژه دانشجویان در این سفر می توان به  بازدید از شهر مدائن و زیارت قبر سلمان فارسی،بازدید از بیت حضرت امام(ره) در نجف،کتابخانه کاشف الغطاء،زیارت زید بن علی(ع) و ..اشاره کرد.
  دانشگاهیان می توانند از 4/5/91 با مراجعه به سایت لبیک برای اعزام به عتبات عالیات به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند و در تاریخ 14/5/91 از نتیجه قرعه کشی باخبر شوند.
شایان ذکر است طول مدت سفر 8 روز است و دانشجویان در این مدت به زیارت اماکن مقدس کشور عراق می پردازند.

جهت ثبت نام اولیه عتبات عالیات كليك كنيد

 

 
3 مرداد 1391 2:14 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.