صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

رايزن علمي ايران در مالزي تغيير كرد

دكتر كامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري، با صدور حكمي دكتر سيد حسن تاجيك را به عنوان رايزن علمي و سرپرست جديد دانشجويان ايراني در كشور مالزي منصوب كرد.

به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، در بخشي از حکم انتصاب رايزن علمي و سرپرست جديد دانشجويان ايراني در مالزي آمده است: انتظار مي‌رود جنابعالي علاوه بر انجام وظايف مصرح در قانون اعزام مصوب 1364 مجلس شوراي اسلامي و رعايت كامل آئين‌نامه شرح وظايف رايزنان علمي مصوب 20/02/1388 دو وزارتخانه علوم و بهداشت، امور مربوط به ارتباطات علمي و فناوري كشور محل ماموريت را به عنوان رايزن علمي وزارتين در آن كشور نيز پيگيري كنيد.

وزير علوم در بخش ديگري از اين حكم بر شناسايي دقيق استعدادها و امكانات علمي در مالزي و ايجاد زمينه‌هاي لازم براي بهره‌برداري مناسب از آنها و برقراري ارتباطات و همكاري‌هاي علمي با دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي كشورمان با هماهنگي سازمان امور دانشجويان و سفارتخانه جمهوري اسلامي ايران در كشور مالزي تاكيد نموده است.

گفتني است دكتر سيد حسن تاجيك پيش از اين رياست دانشگاه خليج فارس بوشهر را به عهده داشته است.

همچنين وزير علوم در نامه جداگانه‌اي از خدمات دكتر عزيزاله معمارياني رايزن علمي و سرپرست سابق دانشجويان ايراني در مالزي طي مدت تصدي اين مسئوليت قدرداني نمود.

 
5 مهر 1391 0:54 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.