صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

ثبت نام عمره دانشجويي سال 92

رییس ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان سال 92 از 29 آذر تا هشتم دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام فقیهی  گفت:‌متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی labbayk.com برای اعزام به عمره ثبت نام کنند، مراسم قرعه کشی در روزهای دهم و یازدهم دی ماه در سراسر کشور انجام خواهد شد و اعزام دانشگاهیان از فروردین و اردیبهشت ماه تا خردادماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 30 هزار نفر به عمره اعزام شدند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد اعزام به حج عمره کاهش یافته است بنابراین سهمیه عمره دانشگاهیان نیز به تبع کاهش سهمیه عمره به نصف کاهش یافته است و امسال سهمیه ما 15 هزار نفر است.

وی ادامه داد: سهمیه‌ها مخصوص دانشجویان مجرد و متاهل است و در این مرحله سهمیه برای اساتید نداریم اما در حال گفت و گو هستیم تا بتوانیم سهمیه برای اساتید نیز بگیریم و در این راستا ثبت نام عمره دانشگاهیان برای سه گروه دانشجویان مجرد پسر، متاهلان و اساتید خواهد بود اما تا زمان دریافت سهمیه به اساتید قول اعزام نمی‌دهیم.

وی همچنین در خصوص هزینه عمره دانشگاهیان نیز گفت: با توجه به افزایش قیمت دلار و بلیت‌های هواپیما در حال حاضر هیچ قیمتی را برای هزینه عمره دانشگاهیان نمی‌دانیم منتظر هستیم که هزینه‌ها برآورد شود که اطلاعات لازم در این مورد از طریق سایت اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با بانک‌های مختلف وارد مذاکره شده‌ایم که انشالله بتوانیم وام نیز در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

 
27 آذر 1391 0:46 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.