صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

اولويت انتخاب دانشجويان در قرعه كشي عمره

غلامرضا خواجه سرویˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: زوج هایی که هر دو آنها دانشجو باشند و همچنین دانشجویان دوره دکتری و سپس کارشناسی ارشد در اولویت قرعه كشياعزام به سفر عمره دانشگاهی هستند.

وی با یادآوری اینکه ثبت نام اینترنتی متقاضیان عمره دانشگاهی از 29 دی ماه آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون حدود 100 هزار نفر از دانشجویان با مراجعه به پایگاه اینترنتی لبیک به نشانی www.labbayk.com نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام عمره اقدام کرده اند.

خواجه سروی یادآورشد:ثبت نام متقاضیان اعزام به عمره دانشگاهی تا هشتم دی ماه ادامه دارد و مراسم نمادین قرعه کشی برای انتخاب دانشجویان اعزامی نیز روز 11 دی ماه در دانشگاه تهران انجام خواهد شد.

معاون وزیر علوم به رایزنی وزارت علوم با صندوق رفاه دانشجویان و تعدادی از بانک ها به منظور اختصاص تسهیلات به دانشجویان متقاضی عمره مفرده اشاره کرد و گفت با توجه به افزایش هزینه سفرهای زیارتی درصدد هستیم بخش قابل توجهی از این هزینه ها را به صورت وام دراختیار دانشجویان قرار دهیم.

این مقام مسوول در وزارت علوم با بیان اینکه رایزنی برای اختصاص سهمیه اعزام عمره اعضای هیات علمی نیز با سازمان حج و زیارت ادامه دارد از استادان دانشگاهها خواست برای ثبت نام اینترنتی خود در مهلت باقی مانده اقدام کنند تا پس از نهایی شدن سهمیه آنها، قرعه کشی و اعزام آنها صورت گیرد.

وی زمان اعزام نخستین کاروان دانشجویان به عمره مفرده را از پنجم فروردین ماه 92 تا پایان اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت که برنامه های فرهنگی برای متقاضیان عمره دانشگاهی در سه مرحله قبل، حین و بعد از اعزام اجرا خواهد شد.

در سال جاری حدود 15 هزار سهمیه برای دانشجویان متقاضی عمره مفرده درنظر گرفته شده است.
 
4 دی 1391 9:01 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.