صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

همايش سه روزه مسئولان فرهنگي عمره در مشهد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، مديريت آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري با انتشار اطلاعيه اي از مسؤولان فرهنگي خواست تا آمادگي خود براي اعزام به عمره در سال جاري را اعلام كنند.

در اين اطلاعيه كه بر روي سامانه مسؤولان فرهنگي به آدرس( farhangomre.ir) منتشر شده، تاريخ چهار دوره اول عمره سال جاري اعلام شده كه اولين دوره از 25 ديماه آغاز مي شود و دوره هاي بعد به ترتيب 25 بهمن، 25 اسفند و 25 فروردين است.

همچنين مسئولان فرهنگي جديدي كه امسال براي اولين بار اعزام مي شوند در دوره هاي اول و سوم نمي توانند اعلام آمادگي كنند.

همايش سه روزه مسئولان فرهنگي عمره در مشهد

مديريت آموزش براي همايش مسئولان فرهنگي در سال جاري برنامه هاي متفاوتي در نظر گرفته است.

همايش مسئولان فرهنگي از 13 تا 15 ديماه سال جاري در مشهد مقدس برگزار مي شود و مسئولان فرهنگي در اين سه روز با شركت در كميته هاي تخصصي به تبادل نظر و كسب تجربيات جديد خواهند پرداخت.
در همايش امسال كه با رويكردي كارگاهي - آموزشي تدارك شده 7 كميته تخصصي در نظر گرفته شده است كه فعاليت خود را پيش از شروع همايش با عضو گيري از مسئولان فرهنگي و آماده سازي مطالب و تجربيات آغاز كرده اند و قرار است در روز پاياني همايش مسئولان كميته ها به ارائه نتايج كسب شده در كميته براي استفاده مسئولان فرهنگي در عمره سال جاري اقدام كنند.

برپايي نمايشگاه و برگزاري نمادين جلسات و مراسم استقبال و وداع از برنامه هاي جنبي همايش مسئولان فرهنگي است.

در اين همايش كميته ارتباطات كه به بررسي نحوه تعامل مسئولان فرهنگي با مدير ثابت و عوامل، روحاني كاروان، زائران و ساير افرادي كه در عمره با آنها در ارتباط است مي پردازد.

همچنين كميته اطلاع رساني، فضاسازي و تبليغات محيطي كه در خصوص نحوه اطلاع رساني و تبليغات محيطي هتلها بحث مي كند، كميته كودكان و دانش آموزي كه به ارائه راهكارهاي فعاليت فرهنگي در اين دو قشر مي پردازد، كميته كاروان هاي خاص مانند دانشجويي، اساتيد و اهل سنت كه به ارائه طرح و برنامه ها در خصوص اين موارد خواهد پرداخت.

شايان ذكر است، كميته مراسم و جلسات كه نحوه برگزاري مراسم مختلف در هتلها و برگزاري جلسات شوراي فرهنگي و ... را در بر مي گيرد، كميته محصولات فرهنگي و هدايا كه جوايز، هدايا و محصولاتي را كه در هتلها توزيع مي شود مورد بررسي قرار مي دهد و كميته استقبال، وداع و برگزاري مسابقات كه به نحوه انجام اين برنامه ها مي پردازد.
 
6 دی 1391 10:09 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.