صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

ثبت نام حدود 280 هزار نفر جهت اعزام به عمره دانشجویی

دکتر دارا خبر داد: ثبت نام حدود 280 هزار نفر جهت اعزام به عمره دانشجویی/اعزام 6هزار دانشجوی پسر مجرد و 9 هزار دانشجوی متاهل


مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم گفت: حدود 280 هزار نفر از دانشگاهیان از تاریخ 29 آذر تا روز گذشته در سامانه عمره دانشجویی جهت اعزام ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی وزارت علوم ، دکتر جلیل دارا افزود: از بین 280 هزار نفر ، 15 هزار نفر به عمره اعزام خواهند شد به طوری که می توان گفت از هر 20 نفر یک نفر با انجام قرعه کشی به سرزمین وحی مشرف می شود.

وی تاکید کرد: زوج هایی که هر دوی آن ها دانشجو هستند و دانشجویان دوره ی دکتری و کارشناسی ارشد از اولویت اعزام برخوردار هستند به طوری که احتمال بیشتری در انتخاب قرعه کشی برای آن ها وجود دارد.

دکتر دارا گفت: از 15 هزار نفری که حج عمره مشرف می شوند تعداد 6 هزار دانشجوی پسر مجرد و 9 هزار دانشجوی متاهل هستند.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم به چگونگی قرعه کشی عمره دانشجویی امسال و اعلام نتایج آن اشاره کرد و افزود: امروز و فردا قرعه کشی در استان های سراسر کشور صورت می پذیرد که مراسم نمادین آن فردا دوشنبه ساعت 14 در باشگاه دونشجويان دانشگاه تهران  با حضور رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري معاون محترم فرهنگي وزیر علوم و رییس ستاد عمره دانشگاهیان انجام خواهد شد.

 
10 دی 1391 0:55 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.