صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

آغاز برنامه های فرهنگی قبل از سفر

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:همزمان با قرعه کشی و ثبت نام نهایی دانشجویان،برنامه های فرهنگی و آموزشی عمره آغاز می شود. 
وی افزود:ارسال اولین بسته فرهنگی پیش از سفر، از ماه آینده برای زائرین اصلی آغاز خواهد شد و این بسته ها به آدرس پستی که دانشجویان در زمان ثبت نام اعلام کرده اند، ارسال خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت:اولین بسته فرهنگی قبل از سفر شامل جزوات:سنت پیامبر،فرصت های طلایی عمره،دانشگاه معرفت آفرین،همگام با قرآن و کتاب های:میقات تا عرفات،از دریا به دریا ، سی دی "عفاف" و دی وی دی "تا حضور" از طریق پست برای زائرین اصلی ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد:امید است دانشجویان پذیرفته شده با مطالعه کتب ارسالی خود را برای سفر عمره بیش از پیش  آماده کنند.همچنین زائرین دانشجو می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص انتخاب محصولات فرهنگی،نحوه ارسال و ... به آدرس الکترونیکی omre.atabat@gmail.com    و یا به سامانه پیامکی 30000425 ارسال کنند.ستاد عمره از نظرات تک تک کارشناسان آشنا با برنامه های فرهنگی مرتبط با حوزه عمره و زیارت استقبال می کند.
شایان ذکر است دانشجویان اصلی باید در ثبت نام نهایی خود آدرس و کد پستی خود را به صورت کامل ثبت کنند تا در دریافت بسته های فرهنگی با مشکلی مواجه نشوند. 
 
18 دی 1391 4:26 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.