صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

آغاز اعزام دانشجویان عمره‌گزار به سرزمین وحی از ۳ فروردین

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی در حاشیه همایش عمره دانشگاهیان کرمان در محل تالار وحدت، افزود: سال آینده 15 هزار و 500 دانشجو در قالب 113 کاروان شامل 67 کاروان ویژه متأهلین و مابقی ویژه مجردین به سرزمین وحی عزیمت می کنند.
وی با بیان اینکه ستاد عمره دانشگاهیان کشور در سه مقطع قبل، حین و بعد از سفر به سرزمین وحی، برنامه های فرهنگی اجرا می‌کند، اظهار داشت: ارسال بسته‌های فرهنگی، برگزاری همایش‌های استانی و برگزاری نشست های آموزشی از جمله برنامه‌های فرهنگی ستاد عمره دانشجویی کشور قبل از عزیمت دانشجویان به سرزمین وحی است.
وی ادامه داد: در حین سفر نیز برنامه های فرهنگی از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی، بازدیدهای ویژه دانشجویان از مکه و مدینه، برگزاری همایش ها در مکه و مدینه و اجرای ویژه برنامه هایی با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری، صورت می گیرد.
فقیهی ادامه داد: دانشجویان از 23 مکان تاریخی شهرهای مکه و مدینه مانند مسجد استراحت، مسجد شیخین، محل ورود اسراء امام حسین(ع) به شهر مدینه و مکان صلح حدیبیه بازدید می‌کنند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در مورد اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت: این اعزام ها به صورت استانی انجام می‌شود و از اوایل هفته آینده ثبت‌نام ستادهای عمره و عتبات دانشگاهیان استان ها آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: به دلیل اینکه سهمیه امسال محدود است، ثبت نام عتبات عالیات دانشجویان به صورت استانی انجام می شود.
 
26 اسفند 1391 3:18 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.