صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

هم‌انديشي كارگزاران عمره دانشجويي در مدينه منوره

به گزارش خبرنگار اعزامي پاي‌گاه اطلاع‌رساني حج به مدينه‌منوره، در اين جلسه كه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين نجف نجفي‌روحاني و حجه الاسلام و المسلمين سيدمحمدرضا فقيهي رييس ستاد عمره دانشگاهيان برپا گرديد، بر موثر بودن حضور جوانان در سرزمين وحي تاكيد شد.

در ابتداي اين ديدار نماينده بعثه مدينه منوره با بيان نقاط قوت عمره دانشجويي از همه كارگزاران خواست تا فرصت را مغتنم شمرده و با استفاده حداكثري براي بهره‌برداري بيشتر دانشجويان با تمام وجود تلاش كنند.

حجت‌الاسلام‌ نجفي‌روحاني برخورد نيكو، رفاقت و دوستي با جوانان، ارتباط مخاطب پسند، همراهي با آنان در تمام مراحل سفر و پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي آنان را ا ز شروط استفاده حداكثري در اين سفر برشمرد.

وي كار و خدمت براي نسل جوان را پس‌اندازي براي آينده كشور دانست و اظهار داشت با توجه به محوريت روحانيت در كاروان و ظرفيت‌هاي بالاي موجود، هر يك از روحانيون مي‌بايست خود را شبانه‌روز وقف جوانان كرده و آنان را با زواياي مختلف زندگي اهل بيت آشنا و نسبت به شبهات واكسينه سازند تا اين سفر شروعي نو در زندگي دانشجويان باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام فقيهي با بيان فعاليتهاي انجام شده و تشكر از بعثه مقام معظم رهبري و روحانيون و مديران از آنان خواست تا ديدگاه‌ها و پيشنهادها و ايده‌هاي خود را مطرح و ستاد عمره را در موفقيت هر جه بيشتر ياري كنند.

وي به تشريح نحوه انتخاب زائرين پرداخته و آمار دقيقي از تعداد زائرين مشرف شده را به اطلاع حضار رسانيد.
 
1 اردیبهشت 1392 3:41 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.