صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

جشنواره فرهنگي هنري "ديدار" كليد خورد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام مسعود حاجي ابراهيمي، دبير جشنواره فرهنگي هنري ديدار با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين جشنواره در ۵ بخش عكس، گرافيك (پوستر و اينفوگرافي)، كليپ، متن ادبي و آثار حجمي و المان‌هاي مذهبي برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه شرايط شركت در اين جشنواره و موضوعات، در پايگاه اطلاع رساني Didar.hajj.ir اطلاع رساني شده است، گفت: اين جشنواره كه مخاطب عمومي دارد، ۱۵ شهريور ماه همزمان با هفته حج برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام حاجي ابراهيمي اول تا بيستم تيرماه را مهلت ارسال آثار طبق ضوابط و آيين نامه‌هاي ارائه شده عنوان كرد و افزود: پس از دريافت آثار از اول تا ۱۵ مردادماه داوري آثار انجام مي‌شود.

دبير جشنواره فرهنگي هنري ديدار، رويكرد اين جشنواره را تبليغي فرهنگي و آموزشي ترويجي خواند و گفت: جهت گيري اين جشنواره توليد آثار مفهومي در حوزه حج، عمره و زيارت است تا بتوان از در آينده اين آثار و خالقان آن در توليدات مكتوب، فضاهاي در اختيار بعثه در اماكن زيارتي و همايش‌هاي مرتبط بهره برد.

حجت الاسلام حاجي ابراهيمي افزود: البته شناسايي و بهره برداري از خالقان آثار جايزه معنوي اين جشنواره است و جوايز نفيسي براي نفرات برگزيده در نظر گرفته شده است.
 
28 اردیبهشت 1392 10:25 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.