صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

برگزاري ۴۳ همايش از سوي بعثه در مدينه منوره

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، حجت الاسلام و المسلمين «نجف نجفي روحاني» با اشاره به عرصه عظيم وگسترده فرهنگي درسفر عمره و ظرفيت بالاي نخبگان و تحصيل كردگان در دريافت، اثرپذيري و اثرگذاري در جامعه اظهار داشت: اين همايش‌ها بر اساس مخاطب شناسي و نيازشناسي صورت گرفته است.

وي حضور فرهيختگان و تحصيلكردگان در همايش‌ها را خيلي خوب توصيف و به آمار تفكيكي اين همايش‌ها اشاره كرد و گفت: با تلاش ستاد عمره دانشگاهيان براي زوج‌هاي جوان دانشجو ۱۲ همايش و براي دانشجويان مجرد ۶ همايش برگزارشده است و جمعا بيش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در آن شركت كردند و براي اساتيد و نخبگان ديگر نيز۳همايش و براي دانش آموزان ۵ همايش در عمره امسال برگزار شده است.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري گفت: ۱۴ همايش نيز براي كاروان‌هاي اهل سنت و ۳ همايش ويژه طلاب خواهر و برادر برپا شد.

وي با بيان برخي ازعناوين اين همايش‌ها گفت: «راه و رسم زندگي»، «نگاهي نو به زندگي»، تمرين سبك زندگي «، ضيافت معرفت»، سرزمين وحي وادي انديشه و تحول «، سرمايه زندگي براي همسران جون» از جمله اين همايش‌ها محسوب مي‌شوند.

آقاي نجفي روحاني عناويني همچون «سرزمين نقطه سرخط»، «دلبري و دلدادگي» نگاه تحول آفرين «،» سرزمين وحي دانشگاه انديشه و معرفت «،» با من از اوج بگو «، سرخط‌هاي آسماني براي زندگي»، «اسلام دين بيداري»، «ادبستان خدا»، «معرفت علوي و بصيرت فاطمي»، «عبرت‌هاي سزمين وحي» و «شهر پيامبر در ماه پيامبر» را از همايش‌هاي مهم ديگر عمره ۹۱-۹۲ عنوان كرد.
 
15 تیر 1392 2:36 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.