صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

آغاز هفتمین دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی با اشاره به آغاز هفتمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از 5 لغایت 12 مردادماه می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: در مجموع 3600 نفر از دانشگاهیان از 29 مرداد تا نیمه مهرماه به عتبات اعزام خواهند شد که بعد از اتمام زمان ثبت نام،مراسم قرعه‌کشی انجام می‌شود و نتایج آن نیز در سایت لبیک اعلام خواهد شد.
فقیهی خاطرنشان کرد: هزینه سفر به صورت هوایی حدود یک میلیون و 120 هزار تومان و زمینی نیز حدود 800 هزار تومان از تهران است که البته هزینه‌ها باتوجه به دوری و نزدیکی به مرز در شهرستان‌های مختلف متفاوت خواهد بود.
وی افزود:دانشگاهیان اعم از پسران،دختران مجرد با یکی از محارم،زوج های دانشجو،اساتید و کارمندان دانشگاهها می توانند با همراه برای عتبات ثبت نام کنند و همچنین کسانی که در دوره های قبل در عتبات دانشجویی ثبت نام کرده یا اعزام شده اند نیز می توانند در این دوره ثبت نام و اعزام شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
فقیهی گفت:با هماهنگی های صورت گرفته ما بین ستاد و بانک قرض الحسنه مهر ایران به زائرین عتبات دانشگاهیان 5 میلیون ریال وام کمک هزینه عتبات اعطا خواهدشد.
 
1 مرداد 1392 0:08 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.