صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

۷۵۰ هزار عمره‌گزار امسال به سرزمین وحی مشرف می شوند

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره با بیان اینکه اعزام عمره‌گزاران از اواخر ماه صفر صورت می‌گیرد، گفت: امسال ۷۵۰ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

حجت‌الاسلام نجفی روحانی، در حاشیه همایش دانشجویان عمره‌گزار در مشهد اظهار کرد: تدابیر لازم برای سفر عمره‌گزاران در سازمان حج و زیارت دیده شده و مشکل خاصی برای اعزام وجود ندارد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره با بیان اینکه امسال اعزام عمره‌گزاران از اواخر ماه صفر صورت می‌گیرد، گفت: 750 هزار عمره گزار امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

نجفی روحانی در ارتباط با برنامه‌هایی که برای حجاج در مدینه برگزار می‌شود عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی همچون همایش، جلسات پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی، مدینه‌شناسی مصور و بازدید از اماکن ویژه و مهم تاریخی در مدینه منوره برای حجاج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر نسل جوان و دانشگاهیان از ویژه‌برنامه‌ فرهنگی که توسط بعثه مقام معظم رهبری در مدینه برگزار می‌شود به خوبی استقبال کرده‌اند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منورده افزود: در این جلسات موضوعات کاربردی و آموزشی در عرصه‌های معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی برای زائران برگزار می‌شود.

نجفی روحانی با تاکید بر اینکه زائران برای سفر خود از قبل برنامه‌ریزی کنند، بیان کرد: زائران باید پیش از سفر از آموزش‌های کافی بهره‌مند شوند تا از این فرصت استثنایی حداکثر استفاده را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط خاصی در کشور عربستان برای زیارت حرمین شریفین وجود دارد که حجاج با رعایت این مقررات با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوند.

 
28 مهر 1392 2:33 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.