صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

اعزام۴۰۰ مسوول فرهنگي به عمره/آغاز آموزش زائران از آذر

حجت‌الاسلام حميد احمدي، مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به نزديك شدن زمان انتخاب كاروان‌هاي عمره مفرده از برگزاري جلسات مسئولان فرهنگي بعثه براي اعزام به عمره و تشكيل كارگروه‌هاي فرهنگي خبر داد.

وي افزود: اسامي مسئولان فرهنگي عمره مشخص و دوره‌هاي آموزشي و توجيهي براي اين گروه نيز از نيمه آذر ماه آغاز مي‌شود.

احمدي تعداد مسئولان فرهنگي عمره را متناسب با تعداد هتل‌هاي ارائه شده در مكه و مدينه دانست و اظهار داشت: پيش بيني مي كنيم حدود ۴۰۰ مسئول فرهنگي هتل‌ها به عمره مفرده اعزام شوند.

حجت‌الاسلام احمدي از تدوين برنامه فرهنگي عمره نيز خبر داد و گفت: برنامه‌هاي آموزشي زائران نيز به سه صورت آموزش كارواني، آموزش متمركز و آموزش مجازي برنامه‌ريزي شده است.

وي اعلام كرد: برنامه آموزشي زائران از آذر ماه سال جاري آغاز مي‌شود و برنامه‌هاي آموزشي روحانيان كاروان‌ها نيز در حال برنامه‌ريزي است كه قبل از اعزام زائران اين آموزش‌ها ارائه خواهد شد.

مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه با تأكيد بر اينكه روحانياني به عمره اعزام مي‌شوند كه دوره آموزشي را به اتمام رسانده، دوره كاراموزي را گذرانده و يا يك سفر به عمره رفته باشند، گفت: در سال‌هاي قبل به دليل كمبود روحاني اعزامي به عتبات ، يكي از شرايط اعزام روحاني كاروان بود اما با رفع اين مشكل اين شرط نيز حذف شده است.

احمدي از افزايش كلاس‌هاي آموزشي زائران در عمره سال جاري نيز خبر داد و گفت: به دليل كاهش تعداد روزهاي عمره به ۱۰ روز و حذف كلاس آموزشي كه در شهر مدينه برگزار مي‌شد، در حال برنامه ريزي براي افزايش جلسات آموزش حضوري زائران از دو جلسه به سه جلسه هستيم.
 
29 آبان 1392 10:56 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.