صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

شيوه انتخاب مسوولان فرهنگي عمره اعلام شد

مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج انتخاب و اعزام مسؤولان فرهنگي را مشروط به قبولي در آزمون مربوطه و گذراندن دوره‌هاي آموزشي ويژه دانست.

وي تصريح كرد: نيروهايي هم كه ازسوي نهادهاي فرهنگي و يا مسوولان بعثه براي اين امر معرفي مي‌شوند بايد داراي شرايط لازم مانند ديگر شركت كنندگان بوده و در چرخه پذيرش و آزمون قرار گيرند.

مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در ادامه به برنامه‌هاي مديريت آموزش بعثه براي هرچه بهتر شدن فعاليت‌هاي فرهنگي در مكه و مدينه اشاره كرد و برنامه ريزي و طراحي مناسب اين برنامه‌ها را سبب ارتقاي كمي و كيفي آن دانست.

ضرورت ارتقاي مهارتهاي فني تبليغي مسؤولان فرهنگي

وي مهم‌ترين نكته در هرچه بهتر شدن برنامه‌هاي فرهنگي در مكه و مدينه را تفاهم مسؤولان اجرا اعم از مسؤول فرهنگي، مدير ثابت و مدير راهنما ارزيابي كرد و گفت: همه مسوولان بعثه بايد درباره نوع و چگونگي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي توافق و تفاهم داشته باشند.

مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري ارتقاي مهارت‌هاي فني تبليغي مسؤولان فرهنگي را در راستاي هرچه بهتر اجرا شدن برنامه‌هاي فرهنگي ضروري دانست و تصريح كرد: در اعزام‌ها از افراد با انگيزه و داراي سابقه فرهنگي در عرصه‌هاي ديني و مذهبي بيشتر استفاده مي‌شود.

تقدير از عملكرد مسؤولان فرهنگي عمره مفرده

وي در ادامه تقدير از برترين‌هاي مسؤولان فرهنگي عمره مفرده را در دستور كار اين مديريت ارزيابي كرد و گفت: در همايش سراسري كه سال گذشته برگزار شد ۲۲ نفر از مسؤولان فرهنگي اعزامي به مكه و مدينه تقدير شدند كه براي امسال هم پيش بيني شده در يك همايش سراسري از برترين‌ها تقدير شود.

حجت الاسلام احمدي با بيان اينكه هر مسؤول فرهنگي كه انتظارات ما را برآورده نكند از گردونه اعزام‌ها حذف مي‌شود، گفت: در سال‌هاي گذشته تعداد افرادي كه ريزش داشتند بسيار بودند اما در سال‌هاي اخير اين تعداد با آموزشهايي كه داده شده درحد ۱۰ تا ۱۵ درصد متوقف شده است.
 
11 آذر 1392 11:45 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.