صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

آموزش مجازي زائران عمره گزار اول دي برگزار مي شود

حجت الاسلام حميد احمدي، مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج گفت: با توجه به در پيش بودن ايام عمره مفرده دوره هاي آموزشي زائران عمره گزار به صورت حضوري و مجازي برگزار مي شود.

وي گفت: آموزش مجازي زائران عمره گزار از اول دي ماه به صورت هفتگي در مباحث احكام و مناسك، آداب عمره و زيارت، تاريخ، سيره و اماكن، امنيت سفر، بهداشت و سلامت و اسرار و معارف عمره برگزار مي شود.

وي افزود: زائران مي بايست قبل از شروع كلاس هاي مجازي با مراجعه به سامانه آموزش مجازي زائران به نشاني اينترنتيhttp://zaer.hajj.irاقدام به ثبت نام كرده و نرم افزار مربوط به كلاس آنلاين كه در صفحه اصلي سامانه موجود است را نصب كنند.

مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري يادآور شد: آموزش حضوري زائران عمره گذار با توجه به بخشنامه اعلام شده به مناطق هم اكنون در حال برگزاري است كه در آن زائران با مباحث احكام و مناسك، آداب عمره وزيارت، تاريخ، سيره و اماكن و اسرار و معارف عمره آشنا مي شوند.

وي با بيان اينكه آموزش هاي حضوري سه جلسه در ايران، سه جلسه در مدينه و يك جلسه در مكه براي زائران برگزار مي شود، يادگيري و آموزش را لازمه كسب معرفت دانست و گفت: حضور در اين جلسات آموزشي براي زائران الزامي است.
 
18 آذر 1392 0:02 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.