صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

داوري آثار ارسالي به جشنواره ديدار در حال انجام است

حجت الاسلام مسعود حاجي ابراهيمي، دبير نخستين جشنواره فرهنگي هنري ديدار  از آغاز مرحله نخست ارزيابي آثار ارسالي به اين جشنواره خبر داد.
وي افزود: هيات داوران بخش‌هاي مختلف كه متشكل از هنرمندان شناخته شده كشوري هستند آثار دريافتي را مورد بررسي و داوري قرار مي‌دهند و بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته نفرات برگزيده در اختتاميه تجليل خواهند شد.
حاجي ابراهيمي خاطر نشان كرد: آن دسته از عزيزاني كه آثار خود را به جشنواره ارسال كرده اند اگر نواقصي در آثار آن‌ها باشد، از سوي جشنواره با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد تا آثارشان را تكميل كنند و نيازي به پيگيري اين عزيزان نخواهد بود.
وي با بيان اينكه مرحله دوم داوري آثار از ۲۲ بهمن ماه آغاز خواهد شد، افزود: پس از برگزاري مرحله سوم، افراد برگزيده مشخص و با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.
دبير نخستين جشنواره فرهنگي هنري ديدار با بيان اينكه هنرمندان براي شركت در اين جشنواره تا روز ۳۰ دي‌ماه سال‌جاري فرصت داشتند، از دريافت بيش از ۸۵۰۰ اثر هنري توسط دبيرخانه اين جشنواره خبر داد.
حجت‌الاسلام حاجي ابراهيمي همچنين با اشاره به اينكه به تمامي شركت‌كنندگان در جشنواره گواهي حضور اعطاء مي‌شود، درباره جوايز نفرات برگزيده اين جشنواره اظهار داشت: جايزه نفر اول در هر بخش لوح تقدير، تنديس جشنواره و كمك هزينه سفر زيارتي به مبلغ ۲ ميليون تومان، خواهد بود.
وي تصريح كرد: جايزه نفر دوم در هر بخش لوح تقدير، تنديس جشنواره و كمك هزينه سفر زيارتي به مبلغ ۱/۵ ميليون تومان و جايزه نفر سوم در هربخش لوح تقدير، تنديس جشنواره و كمك هزينه سفر زيارتي به مبلغ يك ميليون تومان است. ضمن اينكه به نفرات چهارم تا دهم نيز لوح تقدير و تنديس جشنواره اهدا مي‌شود.
دبير نخستين جشنواره فرهنگي هنري ديدار «شناسايي و معرفي آثار فرهنگي و هنري با موضوع حج، عمره و زيارت»، «جمع‌آوري ايده‌ها و پيشنهادهاي خلاقانه»، «استفاده از آثار منتخب در بخش‌هاي كاربردي فرهنگ و هنر اعم از برگزاري نمايشگاه و رويدادهاي مرتبط، محافل اُنس و معرفت در مكه و مدينه و برنامه‌هاي قرآني» را از اهداف برگزاري اين جشنواره عنوان كرد.
گفتني است، سعيد غضنفري دبير كميته علمي، مهندس افشين هوشنگي دبير اجرايي جشنواره ديدار را برعهده دارند.
نخستين جشنواره فرهنگي هنري ديدار با رويكرد تبليغي، فرهنگي، آموزشي و ترويجي در هفت بخش تخصصي از سوي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري و با همكاري معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري با هدف استفاده از تجربه‌ها، تخصص‌ها، ايده‌ها و پيشنهاد‌هاي كاربردي جامعه فرهنگ و هنر كشور در زمينه حج عمره و زيارت در عتبات عاليات برگزار مي‌شود.

 
29 بهمن 1392 4:37 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.