صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید ضیاء هاشمی در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور دانشگاهها گفت: بر اساس اعتقادات دینی ما حضور در سرزمین هایی که در دوران دفاع مقدس محل شهادت رزمندگان اسلام بودند برکات و آثار تربیتی زیادی دارد، لذا با همکاری با سازمان بسیج دانشجویی و دیگر نهادها سعی می کنیم حضور دانشجویان را در اردوهای راهیان نور توسعه دهیم.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم افزود: همانگونه كه وجود پربرکت زیارتگاه امام هشتم (ع) در شرق کشور برای ما ایرانیان افتخار بزرگی است، وجود مشهد الشهدای دانشجویان کشور در هویزه و غرب کشور نیز برای ما افتخار محسوب می شود و تلاش می کنیم هر دانشجو در دوران تحصیل خود بتواند یک بار به زیارت امام رضا (ع) مشرف شود و یک بار نیز از حضور در یادمان شهید علم الهدی توشه بگیرد.

هاشمی تاکید کرد: باید کانون های فرهنگی هنری و تشکل های دانشجویی برنامه های مناسبی برای تنوع اردوهای راهیان نور طراحی کنند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب های متنوع و اثرگذارتری صورت بگیرد.

حسین میرزایی مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم و نماینده وزیر علوم در ستاد مرکزی راهیان نور نیز در این مراسم گفت: اداره فعالیت های دینی و دفاع مقدس در اداره کل امور فرهنگی ایجاد شده است و از اين پس برنامه های ترویج ارزش های دفاع مقدس به غير از  اردوهاي راهیان نور شامل بخش هاي فعال ديگري نيز مي شود .

در این مراسم حدود60نفر از دست اندرکاران، مجریان و خادمان  اردو های راهیان نور دانشگاه ها مورد تجلیل قرار گرفته و لو ح تقدير از وزیر علوم دریافت کردند

 
4 خرداد 1393 2:25 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.