صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

مسابقه ویژه زائرین عمره و عتبات دانشجویی

 
 برگزاری 4 مسابقه ویژه عمره گزاران و زائرین عتبات دانشجویی 

  متن كامل خبر :

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اولین بسته فرهنگی برای کلیه زائرین اعم از دانشجویان پسر،متاهلین و اساتید که افتتاح حساب نموده اند ارسال شده است.

وی تصریح کرد:در راستای اهداف فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مبنی بر لزوم ارتباط با عمره گزاران قبل و بعد از سفر عمره 4 مسابقه ویژه زائرین عمره و عتبات دانشجویی طراحی و ارسال شده است.

سید محمد رضا فقیهی گفت:"هجدهمین مسابقه زمزم" از نشریه شماره 18 ویژه دانشجویان شرکت کننده در عمره دانشجویی 89 و 90، "نوزدهمین مسابقه کتابخوانی" از کتابهای از میقات تا عرفات،دانشگاه معرفت آفرین،سنت پیامبر (ص)،نرم افزار لبیک گویان ویژه عمره گزاران 91-90 ، مسابقه"هفت آسمان" ویژه پس از سفر عمره و مسابقه "هشت بهشت" ویژه نامه زائران دانشگاهی عتبات عالیات است.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با ارسال به موقع پاسخنامه به صورت پستی و اینترنتی به آدرس www.labbayk.com از جوایزی همچون سهمیه عمره، کمک هزینه و سهمیه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه مشهد مقدس و دهها هدیه نفیس دیگر بهره مند شوند.

گفتنی است زائرین عمره و عتبات دانشجویی جهت شرکت در مسابقات کتابخوانی شماره 18 و 19 می توانند به دو صورت اینترنتی و از طریق پست و مسابقات هفت آسمان و هشت بهشت را تنها از طریق پست به نشانی قم، خ صفائیه، کوچه ،32 پلاک 3 ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ارسال نمایند

 
23 آذر 1390 9:14 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.