صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

اولويت اعزام به عمره مفرده امسال، پانزده روز ديگر اعلام مي شود

 

بعثه مقام معظم رهبری برای عمره امسال نیز با همکاری روحانیون معزز و مدیران کاروان ها برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی - دینی پیش بینی کرده است. ...


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، ' علی اكبر غیرتی' مدير كل حوزه رياست سازمان حج و زيارت اعلام کرد : پیش فراخوان عمره مفرده سال 91 مبنی بر تشریح چگونگی عمره مفرده امسال و شمار زائران ایرانی اعزامی به سرزمین وحی تا 10 روز آینده اعلام می شود.

 وی اضافه كرد حدود پنج روز پس از اعلام پیش فراخوان، اولویت های عمره مفرده سال 91 نیز اعلام می شود و زائران مشمول می توانند در كاروان ها نام نویسی كنند.

 به گفته این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت، عمره مفرده امسال از بهمن ماه آغاز و تا ابتدای ماه مبارك رمضان _ مرداد 91_ ادامه خواهد داشت.

 غیرتی همچنین درباره شمار زائرانی كه در عمره مفرده سال 91 به سرزمین وحی مشرف می شوند گفت: سازمان حج و زیارت قصد دارد امسال نیز همانند سال گذشته حدود 800 هزار زائر ایرانی را در قالب عمره مفرده به زیارت خانه خدا اعزام كند.

بر اساس این گزارش، در عمره مفرده سال 90 كه از بهمن ماه سال 89 آغاز و تا ابتدای ماه مبارك رمضان امسال ادامه داشت، 800 هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شدند.

گفتنی است، بعثه مقام معظم رهبری برای عمره امسال نیز با همکاری روحانیون معزز و مدیران کاروان ها برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی - دینی پیش بینی کرده است.

کارگزاران حج و زائران گرامی می توانند نقطه نظرات خود برای بهتر برگزار شدن عمره امسال را در بخش نظرات و پيشنهادات، ذیل خبر درج نمایند.

 
26 آذر 1390 0:56 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.