صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

ثبت نام عمره مفرده تا پنج سال آینده منتفی است


رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به تعداد زیاد متقاضیان پشت نوبتی تا پنج سال آینده یعنی سال 95 برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام انجام نمی‌شود. ...


رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به تعداد زیاد متقاضیان پشت نوبتی تا پنج سال آینده یعنی سال 95 برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام انجام نمی‌شود.

علی لیالی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: از میان 6 میلیون و 400 هزار نفری که برای سفر به عمره در دو بانک ملی و ملت ثبت نام و سپرده گذاری کرده بودند پس از انجام قرعه کشی در نیمه دوم دیماه در نهایت  دومیلیون و 400 هزار نفر آنان انتخاب می شوند.
 
وی با اشاره به اینکه سازمان حج تعهدی برای اعزام تمامی ثبت نام کنندگان به عمره ندارد، گفت: این موضوع در هنگام ثبت نام متقاضیان قید شده بود.
 
رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: دو میلیون و 400 هزار نفر طی 3  سال یعنی از سال 92 تا 95 به عمره اعزام می شوند و برای دو سال آینده نیز از سالهای قبل تعدادی از متقاضیان سپرده گذار در بانکها، پشت نوبت هستند.
 
لیالی با اشاره به اینکه تا زمانیکه تمامی پشت نوبتی ها اعزام نشوند ثبت نام جدیدی انجام نمی شود، گفت: براساس تعداد زائرانی که پشت نوبت قرار دارند تکلیف زائران تا 5 سال آینده مشخص است بطوریکه ثبت نام جدیدی تا آن زمان انجام نخواهد شد.



 
3 دی 1390 0:33 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.