صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

اعلام نتايج قرعه كشي و ثبت نام نهايي سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس

كليه منتخبين در قرعه كشي سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس بايد تا 15/10/90 جهت ثبت نام نهايي خود و همراهان به سايت zaaer.ir مراجعه نموده و ثبت نام و اعزام خود را در تاريخ هاي انتخابي تكميل و تاييد نمايند.

ثبت نام اوليه از دانشگاهيان براي سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس از روز يكشنبه مورخ 6/9/ 1390 لغايت 20/9/90  ا ز طريق سايت ستاد زيارت دفتر امور فرهنگي به نشاني اينترنتي www.zaaer.irصورت گرفت كه در طول زمان ثبت نام تعداد 11365 نفر از دانشگاهيان براي اعزام در فاصله زماني بهمن و اسفند  ثبت نام نمودند.

در همين راستا قرعه كشي  از بين تاريخ هاي انتخابي براي اعزام 15درصد از ثبت نام كنندگان انجام و نتيجه آن از طريق سايت زائر و همچنين به وسيله پيامك به اطلاع منتخبين خواهد رسيد.

 كليه منتخبين مي توانند با مراجعه به سايت ثبت نام ، ضمن مطالعه دقيق اطلاعات مندرج ، از نحوه اعزام خود و همراهان مطلع و نسبت به تكميل ثبت نام خود اقدام نمايند.

 باتوجه به اينكه در مرحله اول اعزام ها، زائرين از استانهاي مختلف به صورت پراكنده و در تاريخ هاي مختلف ثبت نام كرده اند لذا در اين مرحله امكان اعزام متمركز در رفت و برگشت   مقدور نمي باشد. برهمين اساس كساني كه ثبت نام خود را نهايي مي كنند بايد جهت دريافت بليط رفت وبر گشت خود به هر طريق (هواپيما،قطار،اتوبوس،) اقدام نمايند.

 برنامه هاي زيارت حرم مطهر حضرت علي بن موسي الرضا(ع) ، معرفي و زيارت شخصيت هاي مدفون در اطراف حرم مطهر، بازديد از موزه آستان قدس رضوي، شركت در برنامه هاي حرم مطهر از جمله دعاي توسل ،دعاي كميل،دعاي ندبه ، دعوت از اساتيد حوزه و دانشگاه و برگزاري كارگاه هاي آموزشي و فرهنگي در موضوعات ديني، اجتماعي و فرهنگي و  برگزاري مسابقات فرهنگي، معنوي ، آموزشي و تفريحي  بخشي از برنامه هاي ستاد برگزاري اين سفر است.

جهت مشاهده نتايج و ثبت نام نهايي كليك كنيد

 

 

 
6 دی 1390 4:13 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.