صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس ویژه دانشگاهیان

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام سفر فرهنگی و زیارتی مشهد مقدس ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان متاهل دانشگاه‌های کشور خبر داد.

 غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز دور جدید ثبت‌نام دانشگاهیان برای سفر فرهنگی و زیارتی به مشهد مقدس خبر داد و گفت:‌متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام اولیه از روز گذشته 24 بهمن ماه تا روز شنبه 6 اسفند ماه به سایت ستاد زیارت دفتر امور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به آدرسzaaer.ir مراجعه کنند.

وی افزود: به منظور بهره‌برداری از فرصت‌های زیارتی داخل کشور و کاهش هزینه سفرها و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های در اختیار، این برنامه ویژه خانواده دانشگاهیان تدارک دیده شده و کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان متاهل می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت ستاد زیارت دفتر امور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود به همراه خانواده اقدام کنند.

خواجه سروی خاطرنشان کرد: متقاضیان باید با ورود به سایت ضمن مطالعه دقیق روش‌نامه سفر، تاریخ اولویت اعزام و محل اقامت خود را به مدت سه شب از تاریخ 28 اسفند تا 30 خرداد 91 مشخص کنند.

معاون وزیر علوم تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته در این دوره دانشگاهیان می‌توانند در ايام نوروز حداقل از 35 تا 40 درصد تخفیف در این سفر برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: اقامت دانشگاهیان در مشهد مقدس به صورت متمرکز خواهد بود و ستاد زیارت برنامه‌هایی از قبیل زیارت دسته جمعی حرم مطهر امام رضا (ع)، معرفی اماکن اطراف حرم، بازدید از کتابخانه وموزه آستان قدس رضوی، بازدید از آرامگاه فردوسی و برگزاری مسابقات فرهنگی در طول سه شب اقامت دانشگاهیان و خانواده‌هایشان اجرا خواهد شد


ورود به سامانه ثبت نام اوليه دور دوم مشهد مقدس
 
24 بهمن 1390 1:14 بعدازظهر

3 نظر

انشاالله كه خداوند بزرگ خيرتان دهد برنامه زيارتي واقعا لازم است

بهمنماه 30, 1390 4:21 بعدازظهر
sima

یعنی چی بس مامجرداچی نبایدبریم زیارت ؟امام رضاازتون راضی نیست مگه مجردادل ندارن؟

اسفندماه 8, 1390 9:37 صبح
ناشناس

من تابحال مشهد نرفته ام انشاا...بتوان به كمك شما دوستان با همسرم زائر ضامن آهو باشم.خدا خيرتان بدهد.

اسفندماه 8, 1390 10:06 صبح

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.