صفحه اصلی | اخبار | سوالات متداول | ارتباط با ما

دانشگاهيان براي سفر مشهد مقدس ثبت نام کنند

دكتر غلامرضا خواجه سروي از ثبت نام دانشگاهيان براي سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس تا 16 آذر خبر داد

به گزارش دانانیوز از واحدخبر ستاد زيارت دفتر امور فرهنگي وزارت علوم، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه با اعلام این خبر گفت: به منظور بهره برداري از فرصت‌هاي زيارتي داخل كشور و كاهش هزينه سفرهاو بهره‌برداري حداكثري از ظرفيت‌هاي در اختيار، ستاد زيارت دفتر امور فرهنگي اين معاونت در نظر دارد تا سفرهاي زيارتي به شهرهاي مذهبي كشور از جمله (مشهد مقدس، قم، شيراز) را در اولويت كاري خود قرار دهد.

دكتر غلامرضا خواجه سروي گفت: بر همين اساس در اولين گام ثبت نام از دانشگاهيان (دانشجويان، استادان و كاركنان با خانواده ) براي سفر فرهنگي زيارتي مشهد مقدس به صورت متمركز از روز يكشنبه مورخ 6/9/1390 همزمان با اول محرم لغايت روز چهارشنبه مورخ 16/9/1390 به مدت 10روز صورت مي‌پذيرد.

وی گفت:دانشگاهيان علاقمند مي‌توانند از روز يكشنبه مورخ 6/9/1390 همزمان با اول محرم لغايت روز چهارشنبه مورخ 16/9/1390 به مدت 10روز با مراجعه به سايت http://www.zaaer.ir/ نسبت به ثبت نام اوليه خود براي سفر به مشهد مقدس اقدام نمايند.

مجيد خم پيچي مسئول ستاد زیارت وزارت علوم نیز در توضیح بیشتر و چگونگی انجام این خدمات به خبرنگار ما گفت: مرحله اول اعزام به اين سفر از اواسط دي ماه سالجاري آغاز خواهد شدو مدت اقامت براي دانشگاهيان 3 شب، هزينه سفر از 30 تا 50 درصد تخفيف برخوردار مي باشد،

مسئول ستاد زیارت وزارت علوم گفت: باپیگیریهای معاونت محترم فرهنگی وزارت علوم وهماهنگي با صندوق رفاه دانشجويان براي اختصاص تسهيلات زيارتي در اين خصوص نيز در حال انجام مي باشد.

خم پيچي گفت: برنامه‌هايي كه قرار است در سفر دانشگاهيان به مشهد مقدس صورت پذيرد شامل: زيارت گروهي از حرم حضرت ثامن الحجج (ع)، بازديد امكان زيارتي اطراف حرم ،بازديد از موزه آستان قدس رضوي، و برگزاري جلسات آموزشي و فرهنگي با موضوعات مختلف كاربردي براي دانشگاهيان است
 
12 آذر 1390 5:31 بعدازظهر

4 نظر

حسن رجبی

سلام ، طرح خوبی است ولی اگر قیمت تقریبی هر یک از گروههای سه گانه مشخص میشد بهتر بود ، از معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تشکر مینمایم ، به امید زیارت ائمه اطهار در این دنیا و شفاعتشان در آخرت .

آذرماه 16, 1390 2:29 بعدازظهر
مدیر سایت

تست ارسال نظر

آذرماه 16, 1390 3:49 بعدازظهر
ساها

با عرض سلام
ما 3خواهر هستيم كه هر سه دانشجو هستيم به طور جداگانه ثبت نام كرده ايم،حال سوال من اين است كه اگر فقط يك نفرمان اسمش در قرعه كشي درآيد دو نفر ديگر ميتوانند به عنوان زير گروه با آن يك نفر به سفر بروند؟

آذرماه 20, 1390 0:49 بعدازظهر
دبیرخانه ستاد

بله مي توانيد در يك گروه اعزام شويد.

آذرماه 20, 1390 2:21 بعدازظهر

ارسال نظر

» لطفا کوتاه و در مورد اين مطلب بنويسيد.